سامیه جهانشاهی خواستار همراهی مسئولین در اجرای برنامه های تخصصی ، فرهنگی و اجتماعی بهزیستی شد

هرمزبان – سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان خواستار همراهی مسئولین در اجرای برنامه های تخصصی ، فرهنگی و اجتماعی بهزیستی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد به ریاست مهندس خرم نسب فرماندار شهرستان ، امام جمعه شهرستان حاجی آباد،سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان ، مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان ، مسئولین دبیرخانه های شورای سالمندان و ستاد مناسب سازی استان ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان حاجی آباد و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد .

مهندس خرم نسب فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن خوش آمد گویی، با استقبال از طرح اداره بهزیستی برای راه اندازی مرکز آموزشی ویژه افراد دارای معلولیت و خدمت رسانی به 50 فرد دارای معلولیت در این مرکز در خصوص فراهم نمودن مکان مورد نیاز مرکز اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: با توجه به وضعیت زاد و ولد و سالمند بودن جمعیت شهرستان ، خواستار توجه بیشتر دستگاه های متولی برای فراهم آوردن امکانات بیشتر برای سالمندان شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز در جریان برگزاری این جلسه ، ضمن ارائه فعالیت های بهزیستی خواستار همراهی مسئولین شهرستان در اجرای برنامه های تخصصی ، فرهنگی و اجتماعی بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف شد.
سامیه جهانشاهی در خصوص تسریع در روند فرآیند مناسب سازی اماکن و معابر شهری به منظور تسهیل در دسترس پذیری جامعه هدف دارای معلولیت و نیز همراه ساختن خیرین و سایر دستگاههای اجرایی جهت خدمت رسانی موثر و شایسته به این قشر از جامعه هدف پرداخت .
وی با اشاره به لزوم تعامل و همراهی بیشتر دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات موثر به سالمندان و اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی و اجتماعی مربوط به حوزه سالمندی، بر تکریم این گنجینه های ارزشمند و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ احترام به سالمندان و نیز استفاده از تجارب آنها به عنوان افراد صاحب تجربه در همه امور تاکید کرد .
مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان در پایان با ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه های بهزیستی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ، به تکلیف دستگاه ها در اجرای قانون حمایت از حقوق افراددارای معلولیت اشاره داشت و تصریح کرد : عملکرد دستگاهها در اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ارزیابی می شود.
انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید