خبر فوری

امام جمعه موقت رودان: مسوولان رودان کارهای خوب‌شان را بازگو کنند

هرمزبان – امام جمعه موقت رودان خواستار بیان عملکرد و کارهای خوب مسوولان شهرستان و لزوم مدیریت صحیح قیمت لیموترش از سوی متولیان امر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، حجت‌الاسلام احمد فاضل پور استاد حوزه و دانشگاه امروز با انتقاد از عدم اهمیت برخی ادارات به مناسبت ها و شعائر مذهبی و فرهنگی در شهرستان گفت: در همین سالروز رحلت جانگداز امام راحل شاهد این موضوع بودیم و قطعا باید هزینه های فرهنگی در ادارات تعیین شود و دستگاههایی که این کار را نمی کنند بهتر است تعطیل شوند.

وی افزود: باید ما مردم هم مطالبه کنیم که چرا این مهم محقق نمی شود و اگر این ارزش نیست پس چه چیزی ارزش است، دشمن تمام تلاشش را برای به فراموشی رفتن معیارهای مکتب امام خمینی «ره» گذاشته است.

فاضل پور گفت: این ها کوتاهی است که شاید کوچک بشماریم اما قابل جبران نخواهد بود، اگر مکتب زنده نماند هیچ چیزی دیگر هم باقی نخواهد ماند همانطور که این کشف حجاب ها در لایه های زندگی رسوخ کرده است.

وی تاکید کرد: اگر در سالروز رحلت امام راحل ما چنین واقعه مهم را از یاد ببریم باید چه انتظاری از مردم عادی داشت، این آسیب بزرگ از وظایف مهم مسوولان است که شاید تکلیف آیین نامه ای نباشد اما مسوولی که در مناصب انقلابی نشسته اگر این مهم را برای ما مهم نکند و توان یک پارچه و بنر زدن ندارد چرا بر صندلی تکیه زده است.

حجت‌الاسلام فاضل پور در ادامه تصریح کرد: نقش الگو گیری در جامعه اسلامی بسیار مهم است و باید ائمه اطهار بیشتر برای جوانان شناخته شوند و این موجب حفظ انقلاب خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی «ره» گفت: همانطور رهبر فرزانه گفتند امام راحل در تبیین انقلاب اسلامی هیچ رسانه ها و فضایی نداشت با قدرت نرم افزاری و ایمان و امید انقلاب را به پیروزی رساند و باید برای حرکت انقلاب بر بستر رکن های امام راحل تلاش کرد که یکی از آن رکن ها امید است.

فاضل پور ادامه داد: نقش دولت مردان در این زمینه بسیار مهم است که باید امید آفرینی کنند یعنی اهل عمل باشند و آن عمل باید به مردم معرفی شود که متاسفانه هم اکنون شاهد  عدم معرفی صحیح پیشرفت های حاصل شده در شهرستان هستیم.

امام جمعه موقت رودان تاکید کرد: مسوولان برای حفظ امید در جامعه تمامی کارهای خوب را به سمع و نظر مردم برسانند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید