نجات دو صیاد اهل جزیره ابوموسی توسط رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه

هرمزبان – صیادان مفقود شده توسط رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه نجات یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی در خلیج فارس، یک فروند شناور صیادی حامل دو نفر از صیادان جزیره بوموسی بعد از خراب شدن موتور و از کار افتادن Gps شناور، در دریا سرگردان و مفقود شدند.

در پی این حادثه یگان‌های اطلاعات و عملیات منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با سامانه‌های اشراف اطلاعاتی پهپاد و گشت‌های دریایی موفق شدند این شناور را در نزدیکی آب‌های امارات شناسایی و به کمک آنها بشتابند.

خوشبختانه علیرضا مهرانی و حبیب چهرآزاد دو نفر سرنشین این شناور با سلامت کامل ابتداء به جزیره تنب بزرگ و سپس به جزیره بوموسی به آغوش گرم خانواده‌های خود انتقال داده شدند.
خانواده های صیادان از عملکرد انسان دوستانه و تلاش مخلصانه رزمندگان نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر نمودند.

مردمیاری و کمک به صیادان در خلیج فارس یکی از ماموریت‌های رزمندگان نیروی دریایی سپاه است که در کنار موضوع تأمین امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز، توانسته به خوبی این مهم را انجام دهد.

منبع: سپاه نیوز

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید