نخستین جلسه شورای مشارکت های مردمی شهرستان میناب تشکیل شد

هرمزبان – نخستین جلسه شورای مشارکت های مردمی شهرستان میناب تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی شهرستان میناب در سال جاری با حضور حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان ، بهرامی معاون سیاسی فرمانداری،جاودان رئیس اداره بهزیستی و دیگر اعضاء در محل دفتر امام جمعه شهرستان میناب برگزار شد .

در این جلسه حجت الاسلام دکتر ابراهیمی امام جمعه شهرستان ، ضمن ضرورت جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین در پیشبرد خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی ، بر اجرای برنامه‌های عملیاتی و آموزش های فنی و مهارتی جهت ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان تاکید کرد.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی با بیان اینکه بهره گیری از مشارکتهای مردمی شرایط رشد خدمت رسانی در بهزیستی را فراهم می آورد اظهار داشت : با بهره گیری از توان آحاد جامعه از طریق جلب و جذب کمک ها و حمایت های عامه مردم شرایط رشد و بالندگی معنوی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه هدف بهزیستی فراهم می آید .

معاون سیاسی فرماندار نیز در ادامه ، یکی از وظایف شورای مشارکتهای مردمی را ترویج فرهنگ مشارکت و استفاده از ظرفیت مردم و بخصوص خیرین در امر کمک رسانی به نیازمندان برشمرد .

علی جاودان رییس بهزیستی میناب نیز ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حضور اعضا در جلسه ، خواستار همکاری،تعامل ومشارکت همه در امورخیرخواهانه شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید