سرهنگ سید مسعود میر حسینی: افزایش بی سابقه سرقت‌ها در جزیره کیش

هرمزبان – سرهنگ سید مسعود میر حسینی رییس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از افزایش بی سابقه سرقت‌ها در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا ، سرهنگ «سید مسعود میر حسینی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طی این مدت، میزان سرقت موتور سیکلت در جزیره کیش ۶ برابر شده است، اظهار کرد: سرقت قطعات و لوازم شخصی از داخل خودرو و سرقت‌ پمپ‌های آب بیشترین آمار سرقت‌های رخ داده در سطح جزیره کیش را به خود اختصاص دادند.

وی به طرح‌های ضربتی پلیس برای دستگیری سارقان در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال بیش از ۱۲۰ سارق در این جزیره دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی کیش با بیان اینکه عمده سارقین دستگیر شده، معتاد هستند، گفت: امیدواریم برخوردهای بازدارنده‌ای برای جلوگیری از بازگشت این افراد به چرخه سرقت انجام شود.

وی برای مقابله با سرقت‌های خرد بر ضرورت همکاری، مشارکت و افزایش خود کنترلی بیشتر کیشوندان تاکید کرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید