اعزام ۵۰ نفر از فرهنگیان استان هرمزگان به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

اعزام ۵۰ نفر از فرهنگیان استان هرمزگان به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

هرمزبان – به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) ۵۰ نفر از فرهنگیان استان هرمزگان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در ایام رحلت امام راحل و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ۵۰ نفر از فرهنگیان استان هرمزگان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

این اقدام به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) صورت پذیرفت و در این برنامه زائران ضمن زیارت مرقد مطهر امام خمینی، ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی با سیره امام خمینی (ره) آشنا شدند.

شرکت در برنامه‌های معنوی همچون زیارت حرم حضرت معصومه (س)، حضور در مراسم دعای ندبه مسجد مقدس جمکران و برگزاری کارگاه‌های آموزشی بصیرتی و تبیینی با حضور اساتید مجرب در مرکز آموزشی امام صادق (ع) نیروی دریایی سپاه از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید