سردار غلامرضا جعفری : دستگیری شخصی با 127 میلیارد ریال کلاهبرداری در جزیره قشم

سردار علی اکبر جاویدان: دستگیری ۵۶ قاچاقچی و توزیع کننده مواد در هرمزگان

هرمزبان – سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری ۵۶ قاچاقچی و توزیع کننده مواد در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس ، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۱۵ خردادماه) در تشریح این خبر بیان کرد: با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز از حیث تهیه و توزیع مواد ، به مدت یک هفته با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، آلوده در سراسر استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۱۴ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، مجموعا یک تن ۳۱۱ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران، ۱۴ قاچاقچی و ۴۲ توزیع کننده مواد نیز شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به شناسایی و جمع آوری ۲۳۳ معتاد متجاهر و بلامکان در این طرح، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و بیان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید