حجت الاسلام مهدی دری : آرمان های امام راحل برای نسل جوان تبیین شود

هرمزبان – حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان گفت: جهاد تبیین در ابعاد مختلف شخصیتی و در سیره امام خمینی(ره) که به گردن تاریخ حق حیات دارد بر همه عاشقان انقلاب و اسلام واجب است، امامی که در این عصر حاضر به معنی واقعی کلمه در صداقت و پاکی و در ساده‌زیستی بهترین بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) دنیا را نجات دادند و با حرکت و تلاش خود نه تنها ملت ایران را از ظلمت شاهنشاهی بلکه باعث زمینه توسعه دین اسلام و حکومت اسلامی را در سطح ملت های مختلف شد.

وی افزود: ایشان با اندیشه توکل و تقرب، مسلمانان را در برابر تهدیدات دشمنان جهان اسلام واکسینه کردند و شخصیت‌های تأثیرگذاری همانند امام خمینی(ره) در دنیا بسیار کم است.

امام جمعه رودان ادامه داد: مردم در ۱۵ خرداد سال۴۲ به خوبی از راه و خط امام حمایت کردند و بستر و جرقه ای بود که امام(ره) روشن کرد و بعد از آن سلسله وار حوادثی رخ داد که نتیجه آن پیروزی انقلاب و سرنگونی رژیم طاغوت و بیرون راندن مستکبرین از جمله آمریکا از کشور شد.

حجت الاسلام دری بابیان اینکه قیام ۱۵ خرداد ۴۲ نخستین جرقه آمادگی برای انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره قیام خونین ۱۵خرداد به منزله زنده نگهداشتن اسوه‌ های ایثار، شهادت، از خودگذشتگی، جانبازی، فداکاری و پایداری به نظام و انقلاب است.

وی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام تصریح کرد: بایستی یاد و نام امام راحل و اهداف و آرمان‌های امام همیشه و مرتب ذکر شود تا هیچ‌وقت از ریل انقلاب و خط امام و راه رهبری خارج نشویم.

حجت‌الاسلام دری تصریح کرد: ضعف در برابر تحریف حضرت امام این است که امام را نشناختیم و معرفی نکردیم، چون تبیینی از ما نبوده تحریف به میان آمده است.

حجت الاسلام دری بر معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل به عنوان یکی از مفاخر جهانی در قرن بیستم به ویژه برای نسل جوان و نوجوان تاکید و خاطر نشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا انقلاب اسلامی را بیش از گذشته بشناسانیم و سیره امام خمینی (ره) را بهتر معرفی کنیم.
انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید