آیین اختتامیه مسابقات استانی والیبال فرهنگیان در شهرستان میناب برگزار شد

هرمزبان – با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان آیین اختتامیه مسابقات والیبال فرهنگیان در شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان آیین اختتامیه مسابقات استانی والیبال فرهنگیان در شهرستان میناب برگزار شد.

مسابقات والیبال آقایان و بانوان به مدت دو روز در سالن شهید بهشتی شهرستان میناب برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور۶ تیم از مناطق و شهرستان‌های «میناب، جناح، جاسک ناحیه دو بندرعباس، بستک و رودان» حضور داشتند که مردان والیبالیست آموزش‌وپرورش و پرورش شهرستان میناب قهرمان، رودان نایب‌قهرمان و ناحیه دو بندرعباس مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

و در بخش بانوان نیز والیبالیست‌های شهرستان‌های «میناب، جاسک، سیریک، ناحیه دو و ناحیه یک بندرعباس» حضور داشتند که میناب بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های ناحیه دو و ناحیه یک بندرعباس دوم و سوم شدند.

تیم منتخب والیبال فرهنگیان استان از بین تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات انتخاب و به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

گفتنی است، بازی‌های مردان بصورت گروهی و حذفی و بازیهای بانوان بصورت دوره ای برگزار شد.

در این آیین مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تیم‌های برتر این دوره از مسابقات تجلیل و لوح و کاپ قهرمانی را به آنان اهدا کرد.

منبع: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید