خبر فوری

کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک سجادیه شهرستان بندرعباس با حضور استانداره هرمزگان

هرمزبان – با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان آیین کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک سجادیه شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک سجادیه شهرستان بندرعباس با حضور مهندس دوستی استاندار هرمزگان، قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس استان و خیر نیک اندیش عبدالله مسلمانی، سید عبدالله هاشمی رییس مجمعدخیرین مدرسه ساز استان هرمزگان و جمعی از مسئولان این شهرستان به زمین زده شد.

باوقار در این آیین گفت : این فضای آموزشی در قالب ۱۲ کلاس درس با زیر بنای ۱۸۷۸ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان احداث می‌شود.

سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی در استان افزود: با احداث این مدرسه ۳۶۰ دانش آموز از فضای ایمن جهت تعلیم و تربیت برخوردار خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: : این فضای آموزشی در قالب ۱۲کلاس درس،آزمایشگاه ، کارگاه، دیوار ، محوطه ، سرویس بهداشتی و سرایداری می باشد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید