خبر فوری

هشت تنیسور برتر تور جهانی مردان مشخص شدند

هرمزبان رقابت‌های راند دوم جدول اصلی مسابقات تنیس تور جهانی مردان با معرفی هشت تنیسور برتر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت‌های تور جهانی در زمین‌های مجموعه ورزشی المپیک کیش ورزشکاران برای صعود به جمع ۸ تنیسور برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان راند دوم جدول اصلی ماداراس از مجارستان، کاتانی از ایتالیا، ماتیاس فوله از مجارستان، تومسکو از رومانی، هاضم نو از سوریه، اگو آگافونو از روسیه، اکوبال از هند و ماکسن برویل از فرانسه با عبور از سد حریفان خود به عنوان ۸ تنیسور برتر مرحله یک چهارم نهایی معرفی شدند.

به این ترتیب امروز با انجام ۴ دیدار راند سوم جدول اصلی، تکلیف نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص می‌شود.

در بخش دونفره نیز ۴ تیم برتر از هند، روسیه، مجارستان و رومانی به عنوان تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی معرفی شدند.

در ادامه این مسابقات امروز ۶ دیدار انجام می‌شود.

در جدول اصلی مسابقات ۶۴ تنیسور از کشور‌های مجارستان، چک، روسیه، ایتالیا، هند، ایران، رومانی، سوریه، فرانسه، آلمان و چین حضور دارند.

این مسابقات پس از وقفه‌ای ۸ ساله به میزبانی کشورمان برگزار و تنیسور‌های حاضر از ۱۴ الی ۲۸ اسفند ماه برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می‌دهند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر مبلغ ۱۵ هزار دلار به عنوان جایزه نقدی اهدا می‌شود.

سامان حسنی سرداور نشان نقره به عنوان سرداور و شاهرخ کشاورز به عنوان مدیر مسابقات حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ورزش ایران

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید