خبر فوری
امینه دریانورد : افتتاح اولین پیشخان خدمات کتابخانه‌ای در شهرستان سیریک

امینه دریانورد : افتتاح اولین پیشخان خدمات کتابخانه‌ای در روستای مهرگی شهرستان سیریک

هرمزبان – با حضور امینه دریانورد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان اولین پیشخان خدمات کتابخانه‌ای در شهرستان سیریک افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، اولین پیشخان خدمات کتابخانه‌ای استان هرمزگان در روستای مهرگی شهرستان سیریک به همت اداره کتابخانه‌های شهرستان و خیرین روستا با حضور امینه دریانورد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، اعضای شورا، دهیار و کودکان و نوجوانان روستا به بهره‌برداری رسید.

امینه دریانورد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در این مراسم بیان داشت: افتتاح اولین پیشخان خدمات کتابخانه‌ای در شهرستان سیریک بیانگر پتانسیل بالای استان برای ایجاد هر چه بیشتر پیشخان است و می‌توان به کمک آن دسترسی به کتاب را برای عموم مردم در همه نقاط هرمزگان تسهیل کرد.

امینه دریانورد : افتتاح اولین پیشخان خدمات کتابخانه‌ای در شهرستان سیریک

دریانورد افزود: پیشخان کتابخانه‌ای روستای مهرگی با پیگیری‌ها و تلاش‌های علی پیوسته، خیّر روستا و حمایت و پشتیبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان آغاز به کار کرده و می‌تواند منشأ خیر و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در روستا و مناطق اطراف باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت خیرین در اجرای طرح‌های توسعه کتابخوانی نهاد به افزایش فضا و سرانه مطالعه در هرمزگان کمک شایانی می‌کند. از این رو روستاها و شهرهای فاقد کتابخانه می‌توانند با بهره‌گیری از این فرصت، خدمات کتابخانه‌ای را برای منطقه خود ایجاد کنند.

گفتنی است پیشخان خدمات کتابخانه‌ای روستای مهرگی با زیربنای ۱۳۲ مترمربع و ۱۰۰ عنوان کتاب در فاصله ۳۳ کیلومتری از مرکز شهرستان سیریک واقع شده است.

امینه دریانورد : افتتاح اولین پیشخان خدمات کتابخانه‌ای در شهرستان سیریک


انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید