خبر فوری

برای اولین بار در هرمزگان خط گردشگری دریایی بندرعباس به جزیره هنگام راه‌اندازی می‌شود

هرمزبان – مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: برای اولین بار در استان، خط گردشگری دریایی بندرعباس به جزیره هنگام راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه 10 اسفندماه 1401 با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی و همکاری منطقه آزاد قشم و سازمان بنادر و دریانوردی، خط دریایی بندرعباس به جزیره هنگام در قالب تورهای گردشگری راه‌اندازی می‌شود.

او با اشاره به اینکه این تورهای گردشگری توسط شرکت دریا سفر هرمز برای اولین بار در استان انجام می‌شود، افزود: مسافران و گردشگران علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به‌تمامی دفاتر خدمات مسافرتی استان این تور را تهیه کنند.

محسنی ادامه داد: در این تور گردشگری، برنامه‌های فرهنگی و موسیقی برای مسافران و گردشگران اجراشده و ظرفیت‌های ساحلی و دریایی توسط افراد مسلط به مقوله دریا به گردشگران توضیح داده می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار داشت: برگزاری تورهای دریایی علاوه بر آشنایی گردشگران با ظرفیت‌های ساحلی و دریایی استان، جذب گردشگری و توسعه گردشگری استان را به دنبال دارد.

او تأکید کرد: تردد تورهای دریایی به جزایر می تواند ضمن کمک مستمر و پایدار به جوامع محلی و توانمندی ساکنین، ظرفیت مشاغل و فعالیت‌های تکمیلی را نیز فراهم نماید.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید