خبر فوری
تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه

تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه

هرمزبان –سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه به مناسبت روز پاسدار با اهدای لوحی از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه تقدیر کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه،حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در دیدار با سرهنگ سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه،گفت: پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی نماد مبارزه و مقاومت ملت ایران در حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی افزود: نامگذاری زادروز حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان روز پاسدار توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نشان از تدبیر حکیمانه ایشان و تکریم فضیلت‌ های این نهاد مقدس و بیانگر این حقیقت است که فرزندان غیور ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در صحنه مأموریت ‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند.

حجت الاسلام خلیفاوی عنوان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از بدو تأسيس تاكنون، به عنوان دژ مستحكم نظام و بازوی پرتوان انقلاب اسلامی، حضور پر صلابت و پرتوانی را در عرصه های مختلف دفاعی، امنيتی، سازندگی و فرهنگی داشته است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه،خاطرنشان ساخت: پس بنابراین همه ی کسانی که مسلمان هستند وظیفه ی پاسداری از اسلام را برعهده دارند و ما به‌عنوان پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه ی صیانت از انقلاب اسلامی را هم بر عهده داریم، با اینکه امام حسین(ع) الگو و اسوه پاسداری است ما به‌عنوان نیروی انقلابی در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام به امام حسین (ع) اقتدا می‌کنیم.

در پایان با اهدای لوحی از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه تقدیر شد.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید