جمعی از روحانیون خواستار لغو کنسرت‌ها در بندرعباس شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، بنا به عقیده بسیاری از علاقمندان به موسیقی از شهر بندرعباس به‌عنوان پایتخت موسیقی کشور یاد می‌شود و این روزها شاهد حضور بسیاری از خوانندگان استانی و کشوری با نواهای مختلف جهت برپایی کنسرت هستیم.

وقت خالی در تالار شهید آوینی بندرعباس یافت نمی‌شود و تنها سالن این شهر، مکررا میزبان خوانندگان مختلف و مشتریان همیشگی آنهاست.

ظاهرا این اتفاق، جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی و اساتید مدرسه‌النبی(ص) حوزه علمیه شهر بندرعباس را نگران کرده است و طی نامه‌ای خطاب به مسؤولان هرمزگانی، خواستار لغو کنسرت‌ها در شهر بندرعباس شده‌اند.

متن این نامه به شرح زیر است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
«قُل إِنما أَعِظُکُم بِواحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلهِ مَثنی‏ وَ فُرادی» سوره مبارکه سبأ / آیه 46
 
با سلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) بدینوسیله به استحضار مى‌رساند با توجه به تاکید مکرر خداوند متعال در قرآن کریم و روایات نبوى(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در سفارش به ترک محرمات و لزوم پرهیز از گناه و اشاعه آن در سطح جامعه اسلامى و از آن‌جمله پرهیز از مجالس موسیقى لهوى و در راستاى احیای پیام قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، امر به معروف و نهى از منکر، اینجانبان امضاکنندگان ذیل ضمن اعتراض شدید خود نسبت به برگزارى مکرر  کنسرت‌ها و مجالس عمومى لهوى که بعضا در اماکن مربوط به بیت‌المال و بنام شهدا و همراه با عدم رعایت موازین شرعى و مصداق بارز منکر بوده، از تمامى مسؤولین دلسوز انقلاب اسلامى و وفادار به راه امام(ره) و شهدا و ولایت و رهبرى معظم خواستار پیگیرى در برچیده شدن این گونه مجالس هستیم.
 
والسلام على من التبع الهدى غفرالله لنا و لکم    

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید