خبر فوری

خدمت رسانی پزشکان گروه جهادی به شهروندان سیریکی

هرمزبان – سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات پزشکی به شهروندان سیریکی، گروه جهادی در قالب پزشکان متخصص و عمومی به مردم این شهرستان خدمات رایگان ارائه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از خبرگزاری فارس ، مجتبی مهترپور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک امروز اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات پزشکی به شهروندان سیریکی، گروه جهادی در قالب پزشکان متخصص و عمومی به مردم این شهرستان خدمات رایگان ارائه می دهند.

دکتر مجتبی مهترپور افزود: این گروه جهادی در قالب چشم پزشک، اپتومتر، متخصص زنان و زایمان، مامایی، متخصص ارتوپدی و جراحی، متخصص داخلی، فوق تخصص گوارش، خدمات پرستاری ،پزشکان عمومی، داروساز و متخصص اطفال و متخصص قلب به مردم شهرستان سیریک خدمات رایگان خواهند داد.

دکتر مهترپور خاطرنشان کرد: این گروه جهادی به مدت دو روز در تاریخ های ۴ و ۵ اسفندماه سال جاری در دو شیفت صبح و عصر در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فاطمه الزهرا (س) شهر سیریک به شهروندان خدمات درمانی ارائه می دهند.

پایان پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید