خبر فوری

کشف ۲۸ قبضه سلاح غیر مجاز در هرمزگان

هرمزبان – فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی ۲۸ قبضه اسلحه غیر مجاز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از خبرگزاری فارس ، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: با تلاش پلیس امنیت عمومی استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های تابعه استان و به منظور افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم مسلحانه منجمله سرقت ، قتل ودیگر جرائم خشن در سطح استان ، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته و انجام کار اطلاعاتی ۵ قبضه سلاح جنگی، ۲۳ قبضه سلاح شکاری به همراه ۱۲۹ تیر فشنگ مربوطه کشف و ضبط و در این رابطه ۱۰ نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیرشدند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید به اینکه به منظور ارتقاء امنیت شهروندان، کشف و جمع آوری سلاح غیرمجاز در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: در این خصوص ۱۰ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پایان پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید