خبر فوری
ارسال 70 اثر به جشنواره شعر بشکردی

ارسال 70 اثر به جشنواره شعر بشکردی

هرمزبان – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از ارسال 70 اثر به جشنواره شعر بشکردی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس ، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان صبح امروز بیان کرد: اختتامیه جشنواره استانی شعر بشکردی امروز چهارم اسفندماه در سردشت بشاگرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای سیاست های دولت مردمی مبنی بر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار جهت عملی نمودن عدالت فرهنگی برای نخستین بار جشنواره استانی شعر در بشاگرد برگزار می شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، با توجه به فراخوان منتشر شده آثاری از سراسر استان به این جشنواره ارسال شده و مراسم اختتامیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و شاعرانی از سراسر استان در ساعت 18:30 روز پنج شنبه 4 اسفند ماه در سالن اداره صنعت و معدن بشاگرد در شهر سردشت برگزار خواهد شد.

پیش از برگزاری مراسم پایانی برای استفاده بهینه از فرصت پیش آمده و حضور شاعران مطرح استانی در بشاگرد کارگاه شعر برای دوستداران فرهنگ و ادب برگزار می شود.

پایان پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید