خبر فوری

ثامن کردر میناب همچنان صدرنشین است

هرمزبان –در هفته هشتم لیگ برتر امیدهای هرمزگان سه بازی در شهرهای بندرعباس و میناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از صبح ساحل ، صبح ساحل، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امید های استان هرمزگان تیم های شهدا قائم بندرعباس و ثامن کردر حریفان خود را شکست دادند و دربی میناب با نتیجه مساوی به پایان رسید.
در دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امید استان هرمزگان دربی شهر میناب بین تیم های اتحاد بندزرک و نفت میناب دو دو مساوی شد.
برای تیم اتحاد بندزرک گل بخودی مدافع حریف و افشین مهری خادمی نسب و برای نفت میناب هم علی غریبی و محمد زارعی گلزنی کردند. تیم شهاب دلاران سیریک در خانه با پنج گل بازی را به ثامن کردر میناب واگذار کرد.
علیرضا ذاکری و امیرحسین ناصری برای ثامن کردر دبل کردند و امیرحسین دادی زاده هم یک گل زد.
آرمان کیان ساحل بندرعباس در مقابل تیم شهدای قائم بندرعباس با تک گلی که حسن عامری زد مغلوب تیم بندری قائم شد.
در پایان بازی های هفته هشتم  لیگ برتر امیدهای هرمزگان تیم ثامن کردر میناب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است. تیم نفت میناب با ۱۷ امتیاز دوم است.  تیم شهدای قائم با ۱۳ امتیاز در مکان سوم  قرار دارد. تیم اتحاد بنذرک با ۹ امتیاز چهارم ، شهاب دلاران سیریک با ۶ امتیاز پنجم، و تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس با دو  امتیاز ششم است.
هفته نهم این مسابقات فردا جمعه پنجم اسفند ماه برگزار خواهد شد و تیم نفت میناب میزبان تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس است. شهاب دلاران سیریک در خانه با  اتحاد بندزرک بازی می کند. ثامن کردر میزبان تیم شهدا قائم در ورزشگاه شهید امینی میناب است.
در هفته نخست این مسابقات تیم شهدا قائم بندرعباس در زمین خودش با یک گل مغلوب اتحاد بندزرک شد.
نفت میناب با یک  گل تیم  شهاب دلاران  سیریک را شکست داد و  آرمان کیان ساحل بندرعباس در خانه پنج بر دو مغلوب تیم ثامن کردر میناب شد.
در هفته دوم لیگ برتر امید‌های هرمزگان، ثامن کردر و نفت میناب بدون گل مساوی شدند. شهاب دلاران سیریک با سه گل، تیم شهدا قائم بندرعباس را از پيش رو برداشت و دیدار تیم های اتحاد بندزرک و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون گل به پایان رسید.
در هفته سوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های هرمزگان سه بازی انجام شد و تیم های شهدا قائم بندرعباس،  ثامن کردر و نفت میناب حریفان خود را شکست دادند.
در هفته چهارم شهدا قائم بندرعباس و ثامن کردر میناب دو دو مساوی شدند. اتحاد بندزرک با یک گل مغلوب شهاب دلاران سیریک شد.  آرمان کیان ساحل بندرعباس با سه گل بازی را به نفت میناب  واگذار کرد.
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امید های  هرمزگان بازی نفت میناب و شهدای قائم بندرعباس به دلیل عدم حضور تیم قائم برگزار نشد.‌ ثامن کردر میناب چهار بر یک اتحاد بنذرک را شکست داد و شهاب دلاران سیریک با سه گل تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس را از پیش رو برداشت.
در  هفته ششم  تیم  ثامن کردر در ورزشگاه شهید امینی میناب با  تیم آرمان کیان ساحل بازی  کرد و سه بر صفر برنده شد. شهاب دلاران سیریک با دو گل تیم نفت میناب  را شکست داد. اتحاد بندزرک این هفته میزبان تیم شهدا قائم بندرعباس بود اما  در خانه خودش بازی نکرد و به بندرعباس رفت و در زمین شهدا قائم دو بر یک بازی را واگذار کرد. در دیدارهای هفته هفتم نفت میناب سه بر دو به ثامن کردر باخت. شهدا قائم دو بر یک تیم شهاب دلاران سیریک را برد. و آرمان کیان ساحل با اتحاد بندزرک بدون گل مساوی شدند.
در فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید های هرمزگان شش تیم شهدای قائم بندرعباس،  اتحاد بنذرک،  ثامن کردر میناب،  نفت میناب،  آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهاب دلاران سیریک در یک گروه با هم رقابت می کنند.

 

 

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید