شکار پرندگان وحشی در استان ایلام ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، علی طاهر سارایی اظهار داشت: با توجه به ورود پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی و براساس اعلام سازمان حفاظت محیط زیست هرگونه شکار پرندگان از تاریخ ۱۳ آذرماه سال جاری در استان ایلام ممنوع است و تا اطلاع ثانوی پروانه جدیدی برای شکارچیان صادر نمی‎شود.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای فوق حادپرندگان، از مردم عزیزدرخواست می شود از شکار پرندگان وحشی خصوصاً آبزی و کنارآبزی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه لاشه تلف شده پرنده، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام با شماره تماس های ۳۳۳۳۲۲۸۶ و ۳۳۳۳۱۸۰۴ و ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها اطلاع دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید