خبر فوری
تازه ترین خبر از انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس

تازه ترین خبر از انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس

هرمزبان – متولیان اتاق بازرگانی بندرعباس بشدت درصدد هستند که با وجود تنش در دور قبل این انتخابات اما در این دوره، انتخاباتی بی تنش و بی حاشیه ای را برگزار کنند تا سایه برخی حواشی از سر این اتاق کنار رود اما جالب است بدانید که در این دوره اغلب مدعیان تجارت و بازرگانی در هرمزگان برای انتخابات پا به میدان گذاشته اند.

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس ، تجارت و بازرگانی در هرمزگان سابقه طولانی دارد و بدون شک می توان اتاق بازرگانی بندرعباس را یکی از قدیمی ترین اتاق های بازرگانی ایران نامید چرا که همجواری با دریا و نقش محوری هرمزگان در اقتصاد ایران از دیرباز عرصه بروز و ظهور تجار و بازرگانانی مهم و موفق بوده است.

تاسیس اتاق بازرگانی بندرعباس به سال 1311 باز می گردد و این اتاق اکنون توانسته در سال های اخیر نقش تاریخی خود را احیا کرده و بار دیگر در ابعاد ملی مطرح شود.

3 سال پیش برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی حواشی زیادی داشت به طوری که برخی از اعضای اتاق، درب آن را در روز برگزاری انتخابات گل گرفتند و انتخابات تا چندین ماه به تعویق افتاد.

حالا اما خبر رسیده که همه چهره های مدعی وارد گود انتخابات 1401 شده اند و با وجود برخی انکارهایی که خودشان برای عدم حضور در انتخابات در طول یکی دو سال اخیر در هر محفلی داشتند اما بار دیگر به میدان آمده اند.

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که برای این دوره از انتخابات که قرار بود 10 اسفند برگزار شود اما به 20 اسفند 1401 تغییر تاریخ داد، 36 نفر برای انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس ثبت نام کرده اند. از میان این 36 نفر، 15 نفر به عنوان هیأت نمایندگان برگزیده می شوند.

محمد رضا صفا، مهرداد بازرگان، احمد حبیبی، وحید تهمتن، محمد آشینه، حسین معصومی، رضا شاکر آبکنار، سید علی هاشمی، بدر دریابان، عارف بستگانی، شهرام رحیمیان، عبداله عامری سیاهویی، فرزانه ناصریان، محسن عسکری، محمد راستی، مهران نجاتی، حسن علی عمرانی، حسین محسنی تختی، اسماعیل عمرانی، حسن روحانی تازیانی، حسین عمرانی، کامبیز عرب، علی سلامت منش، سلیمان حسین پور، ابراهیم رفیعی، مصطفی فرجمندی، حسن قتاعتیان حیدری، اسحاق بندایی، سید محسن بنی هاشمی، راضیه عالی نژاد، ایمان جمالی، محمد رضا صالحی، امید عمرانی و علیرضا انباز، علی خمیسی و محسن صفا برای انتخابات این دوره نامنویسی کرده اند که چشم انتظار بررسی صلاحیت شان هستند تا وارد گود انتخابات شوند.

اسامی کاندیداهای نهایی 11 اسفندماه اعلام می شود و کاندیداها 7 روز فرصت تبلیغات دارند و انتخابات 20 اسفندماه برگزار خواهد شد.

در دور قبل انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس در تیرماه 1398، محمدراستی، سیدمحسن هاشمی، بدر دریابان، عبدالمجید افندی، حمید طیبی، مهران نجاتی، محمد آشینه، سید پرویز محبی، حسین معصومی، ایمان جمالی، عبدالمجید صباغی زاده، محمدرضا صفا، عباس براهیمی قله قاضی، حسن روحانی تازیانی و علی باژیان موفق به کسب بیشترین آرا شدند.

پایان پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید