خبر فوری
گروه اجتماعی: در هفته‌ جاری 745 طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و به همت قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق در مناطق محروم استان سیستان وبلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 745 طرح اقتصاد مقاومتی در سیستان وبلوچستان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، در هفته‌ جاری 745 طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم استان سیستان وبلوچستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهرام اسکندری، معاون اقتصادی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق در این خصوص، بیان کرد: فرهنگ اقتصاد مقاومتی مثل فرهنگ دفاع مقدس، مهم و ضروری است. اقتصاد مقاومتی دارای برکات بسیاری بوده و یکی از مهمترین کارکردهای آن، محرومیت‌زدایی است.
وی با اشاره به 745 طرحی که در این راستا به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده‌اند، اظهار کرد: این طرح ها که از سال 94 کار عملیاتی آن آغاز شده بود، در حوزه سرزمینی سه قرارگاه شهید میرحسینی، شهید معمار و شهید سجاد افتتاح خواهند شد.
معاون اقتصادی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق تصریح کرد: حوزه سرزمینی قرارگاه شهید میرحسینی شامل شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش و نصرت آباد می‌شود؛ همچنین پروژه‌های قرارگاه شهید معمار در شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر، فنوج و دلگان به اجرا می‌رسد.
وی افزود: پروژه‌های قرارگاه شهید سجاد نیز در شهرستان‌های سراوان، سیرکان، جالق و سیب و سوران افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
اسکندری همچنین بیان کرد: توزیع هزار بسته کالا و پتو، چندین چشمه سرویس بهداشتی، نصب کنتور برق، کندن چاه و آبرسانی به منازل احداث شده، نصب دستگاه تصفیه آب، توزیع زیرانداز، ظروف کامل آشپزخانه، بخاری، آرد، نان، تانکر ذخیره آب و غیره از جمله خدماتی است که از ابتدای هفته جاری در استان ارائه شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید