خبر فوری
حجت الاسلام جاسم احمدی : همایش دوچرخه سواری در بخش تخت شهرستان بندرعباس برگزار شد

حجت الاسلام جاسم احمدی : همایش دوچرخه سواری در بخش تخت شهرستان بندرعباس برگزار شد

هرمزبان – حجت الاسلام جاسم احمدی مدیر کانون فرهنگی هنری حیدر کرار روستای چاهستان گفت : همایش دوچرخه سواری در بخش تخت شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری شبستان ، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کانون فرهنگی هنری حیدر کرار روستای چاهستان بزرگترین همایش دوچرخه سواری « از حرم تا حرم » را در بخش تخت شهرستان بندرعباس برگزار کرد.

حجت الاسلام جاسم احمدی – مدیر کانون فرهنگی هنری حیدر کرار – در حاشیه برگزاری این همایش، گفت: بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین نوجوانان و جوانان و تبلیغ فرهنگ زیارت از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حیدر کرار روستای چاهستان بخش تخت ادامه داد: 100 ورزشکار علاقه‌مند به رشته دوچرخه سواری شرکت کننده در این همایش، مسیر 17 کیلومتری حرم امامزاده سید احمد(ع) روستای چاهستان تا حرم امامزاده سید سلیمان(ع) روستای زیارت را رکاب زدند.

وی عنوان کرد: در پایان این همایش به همه شرکت کنندگان در این همایش جوایزی از سوی کانون فرهنگی هنری حیدر کرار روستای چاهستان اهدا شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید