شکوفه دادن درختان بادام کوهی در ریگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از ریگان، مصطفی بهروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی این شهرستان درختان بادام کوهی و گل‎های نرگس در این مناطق به شکوفایی و گل‎دهی نشستند.

وی بیان داشت: این درختان همه ساله در فصل بهار به شکوفایی می‎رسیدند، اما در پدیده‌ای نادر در فصل دی ماه این امر محقق شد.

بهروزی تصریح کرد: این درختان در منطقه اسپند شهرستان ریگان به گل نشسته و طبیعت منحصر به فردی را در این مناطق ایجاد کرده‎اند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان ادامه داد: ریگان یکی از شهرستان‎های شرقی استان کرمان و دارای دو نوع آب و هوا است.

وی خاطرنشان کرد: این طبیعت منحصر به فرد در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان منظره‎ای زیبا و جذاب ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، ریگان یکی از شهرستان‎های شرقی استان کرمان است که تا مرکز استان 285 کیلومتر فاصله دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید