خبر فوری

مهدی فتحی: مزایده اموال تملیکی هرمزگان / فروش 184 میلیاردی در مزایده بهمن ماه

هرمزبان –  مهدی فتحی مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان: از مزایده اموال تملیکی هرمزگان و فروش 184 میلیاردی در مزایده بهمن ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا ، مهدی فتحی مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان گفت: ۱۷۰ پرونده انواع کالاهای صنعتی، شیمیایی، تجهیزات و ماشین آلات و کالاهای به شرط صادرات به مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان به فروش رسید.

فتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مزایده از تاریخ ۹ تا ۱۶ بهمن ماه برگزار شد و برندگان هم در تاریخ ۲۳ بهمن اعلام شدند.

وی ادامه داد: تجهیزات صنعتی و ماشین آلات با افزون بر ۴۵ درصد بیشترین اقلام به فروش رسیده در این مزایده بودند.

مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان یادآور شد: اداره کل اموال تملیکی هرمزگان بالاترین فروش و تعیین تکلیف در حوزه متروکه را داشته و در این زمینه استانی پیشرو محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اموال تملیکی این استان حتی به لحاظ درآمدی هم استان برتر کشور بوده است و توانسته وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید