خبر فوری
حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده

تصمیم‌ با بصیرت نیروی هوایی ارتش در سال ۵۷ به انقلاب سرعت بخشید

هرمزبان – حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه تصمیم‌ با بصیرت نیروی هوایی ارتش در سال ۵۷ به انقلاب سرعت بخشید، گفت: تعهد به آرمان‌ها، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری شبستان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده -نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان- در صبحگاه نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره با تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان، اظهار کرد: اگر انقلاب‌های مختلف جهان را بررسی کنیم، بسیاری از انقلاب‌های جهان از جمله انقلاب‌های اروپا، روسیه و الجزایر عمر کوتاهی داشتند و امروز تنها یادی از آن‌ها در تاریخ باقی مانده است.

 

وی با اشاره به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، بیان کرد: ایستادگی انقلاب اسلامی ایران پای آرمان‌ها و اهدافش رمز ماندگاری‌اش محسوب می‌شود و با همین رویه، همواره از حمایت مردم نیز برخوردار بوده و کشور را روز به روز به سمت قدرتمندشدن سوق می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به نقش نیروهای مسلح در پیشرفت ایران، گفت: جمهوری اسلامی به پشتوانه نیروهای مسلح خود همواره حضور فعالی در صحنه‌های بین‌المللی برای دفاع از حق مبارزه با استکبار داشته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که بصیرت یعنی اتخاذ تصمیمات صحیح لحظه‌ای، مطرح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ۱۹ بهمن سال ۵۷ تصمیمی در لحظه‌ها گرفت که اگر با تاخیر اتخاذ می‌شد به این صورت ماندگار نمی‌شد.

 

وی، تصمیم نیروی هوایی در سال ۱۳۵۷ را تصمیمی با بصریت دانست و ابراز کرد: بیعت نیروی هوایی با رهبر انقلاب، چرخ حرکت انقلاب اسلامی را سرعت بخشید و متعاقب آن ملت ایران شاهد یک عظمت و اقتدار در پیروزی انقلاب اسلامی بودند؛ چراکه معادلات تمام دشمنان انقلاب اسلامی را بر هم زد.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: علت دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی به واسطه آرمان‌ها، استقامت ایران قوی است.

 

عبادی زاده گفت: غربی‌ها به هیچ عنوان ایران قوی و الگوی کشورهای مستضعف را نمی‌خواهند و در این راه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از رشد و توسعه انقلاب اسلامی به کار خواهند گرفت.

 

وی تصریح کرد: دشمنان از روند پیشرفت انقلاب اسلامی ایران به خوبی آگاهی دارند به همین جهت با ابزارهای در اختیار خود از جمله رسانه و تحریم در تلاش هستند که روند رو به رشد انقلاب اسلامی را سد کنند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید