خبر فوری

نشست «فقیه صلح» در دانشگاه فرهنگیان شیراز برگزار می‌شود

سعید رحیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: سومین نشست مقدماتی همایش بین‌المللی نقش ادیان در اخلاق، صلح و عفو و دوستی سه‌شنبه همین هفته در شیراز برگزار می‌شود که پیش‌همایشی برای نشست پایانی در اردیبهشت‌ماه سال 1396 خواهد بود.

وی ادامه داد: در این نشست که سه‌شنبه بیست‌وهشتم دی‌ماه جاری در دانشگاه فرهنگیان شیراز برگزار خواهد شد، عبدالله نصری استاد دانشگاه علامه طباطبایی، محمدمهدی جعفری استاد پیشین دانشگاه شیراز و محمدجعفر محلاتی استاد دانشگاه ابرلین ایالات‌متحده آمریکا به سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیر همایش بین‌المللی «نقش ادیان در اخلاق، صلح، عفو و دوستی» همچنین اظهار داشت: تابه‌حال 180 چکیده مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش رسیده که داوران پس از اتمام وقت تعیین‌شده به بررسی آن‌ها پرداخته و بهترین‌ها را برای ارائه در همایش اصلی در اردیبهشت‌ماه، انتخاب خواهند کرد.

رحیمیان در پایان نیز خاطرنشان کرد: سومین پیش‌همایشی که روز سه‌شنبه این هفته در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود با عنوان «فقیه صلح» به بررسی آرا و اندیشه‌های امام موسی صدر خواهیم پرداخت که این میهمانان در این مورد سخنرانی خواهند کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید