خبر فوری
ا بچه‌هایی که بیشترشان در خانه‌ حتی تلویزیون ندارند، به الگویی برای همسالانشان تبدیل شده‌اند

بچه‌هایی که بیشترشان در خانه‌ حتی تلویزیون ندارند، به الگویی برای همسالانشان تبدیل شده‌اند

هرمزبان – انتشار فیلمی از جشن تکلیف ساده و بی تکلف دانش آموزان دختر روستای ریگ آباد شهرستان رودبارجنوب توسط آموزگار مدرسه، منجر به حضور این دانش آموزان در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر با حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در نهایت انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه خیرساز ۲ کلاسه برای این دانش آموزان شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، جشن تکلیف ساده دانش آموزان روستای ریگ آباد شهرستان رودبار جنوب به الگویی ملی تبدیل شد، ۱۷ دانش آموز دختر این مدرسه به همت مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و معلم دلسوزشان جشنی ساده برپا کردند و رسیدنشان به سن بلوغ را جشن گرفتند.

همین بی‌تکلفی و سادگی، این دختران را در میان زرق و برق مدارس شهرهای بزرگ در صدر نگاه‌ها قرار داد و حالا بچه‌هایی که بیشترشان در خانه‌ حتی تلویزیون ندارند، به الگویی برای همسالانشان تبدیل شده‌اند.

بر پایه این گزارش، در مراسمی با حضور خیر مدرسه ساز عبداللهی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، معاونان آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و آموزگار و جمعی از دانش آموزان این مدرسه، تفاهم نامه احداث مدرسه ۲ کلاسه برای این دانش آموزان در روستای ریگ آباد شهرستان رودبار جنوب منعقد شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید