خبر فوری

پایان مسابقات دانش‌آموزان کشور در بندرعباس/ هفت دانش‌آموز به اردوی تیم‌ملی فوتسال جوانان ایران دعوت شدند

هرمزبان – سرمربی تیم‌ملی فوتسال جوانان ۷ دانش‌آموز مستعد از رقابت‌های فوتسال دانش‌آموزی را به اردوی تیم‌ملی فوتسال جوانان ایران دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی صانعی، سرمربی تیم‌ملی فوتسال جوانان در مسابقات فوتسال دانش‌آموزان کشور در بندرعباس با تهیه لیستی از استعدادهای حاضر در این رقابت‌ها، اولین گروه ۷ نفره از بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم‌ملی به اردوی این تیم دعوت شدند.

در اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال جوانان که از سه شنبه ۱۸ بهمن ماه در گروه دوم به میزبانی مرکز ملی فوتبال( مهمانسرای شهید رضایی مجد) برگزار می‌شود، حمید رضا رحیمی از تیم دانش‌آموزی هرمزگان، علیرضا یاری، اعلاء ابراهیمی و رامین خان‌احمدی از تیم دانش‌آموزی اصفهان، محمد قرایی از تیم دانش‌آموزی خراسان رضوی دعوت شده‌اند. همچنین دریکوند از تیم دانش‌آموزی استان لرستان در گروه اول به اردوی انتخابی جوانان دعوت شده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید