خبر فوری
محمد قویدل: اعزام اولین گروه دانش آموزان هرمزگانی به اردوهای راهیان نور

محمد قویدل: اعزام اولین گروه دانش آموزان هرمزگانی به اردوهای راهیان نور

هرمزبان – همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان هرمزگانی ، عازم مناطق عملیاتی خوزستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان محمد قویدل مدیر کل آموزش وپرورش استان درمراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور که صبح امروز ۱۶بهمن ماه جاری همزمان با دهه ی مبارک فجر در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد گفت : ما امروز شاهد اعزام اولین گروه دانش آموزان به اردوهای راهیان نورهستیم که با مساعدت و همکاری سردار سالاری و همکارانشان در سپاه امام سجاد (ع ) صورت پذیرفت. از برنامه ها وفعالیت های اصلی ما در اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است .

وی خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق وفعالیت ها در این حوزه شرکت دانش آموزان در اردوهای راهیان نور جنوب است که انشاالله شما دانش آموزان و همکاران عزیز از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان شهدا دیدن کنید.

وی اضافه کرد: ما در هر کاروان قریب به ۲۰۰نفر از دانش آموزان را اعزام می کنیم .

قویدل افزود: این اقدام یک برنامه مشارکتی بین مجموعه آموزش وپرورش و سپاه امام سجاد (ع) است که تا اوسط اسفند ماه اعزام دانش آموزان ادامه دارد.

قویدل با بیان اینکه حدود 2 سال به علت شیوع بیماری کرونا اردوهای راهیان نور که یکی از اصلی‌ترین بر‌نامه‌ها برای تعمیق باورها، ارزش‌ها و معرفی آثار و رشادت‌های دفاع مقدس است تعطیل شده بود. اما امسال این اردوها از سر گرفته شده است و دوباره شوق و ذوق حضوردانش آموزان در سرزمین‌های نور و زیارت عروج‌گاه شهدای ۸سال دفاع مقدس را شاهدیم.

مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان تصریح کرد: نسل جدید دوران دفاع مقدس را به چشم ندیده و لمس نکرده است از شهادت و ایثار طلبی جوانان آن دوره چیزی نمی‌داند ولی می‌شود کاری کرد که آنها با چشم دل عظمت و بزرگواریهای شهدا را حس کرده و پرچم‌دار و ادامه دهنده راهشان باشند تا پایه و اساس انقلاب‌مان محکم شود.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید