خبر فوری
عباس مویدی : لزوم مولد سازی دارایی های دولت در حوزه جهاد کشاورزی استان هرمزگان

عباس مویدی : لزوم مولد سازی دارایی های دولت در حوزه جهاد کشاورزی استان هرمزگان

هرمزبان – عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: مولد سازی دارایی های دولت در حوزه جهاد کشاورزی استان هرمزگان موجب ارتقای بهره وری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در جلسه بررسی و شناسایی دارایی های مولد سازمان جهاد کشاورزی و ادارات و نهادهای تابعه این سازمان در هرمزگان، مولد سازی دارایی های دولت در حوزه جهاد کشاورزی استان را زمینه ساز ارتقای بهره وری دانست و گفت: مطابق قانون، دارایی های مازاد این سازمان و دستگاه های تابعه در استان شناسایی و پس از آماده سازی جهت عقد قرارداد قیمت گذاری می شود.

وی با اشاره به روش مولدسازی این دارایی‌ها اظهار داشت: این دارایی‌ها در مرحله نخست ارزش‌افزایی خواهند شد؛ به این معنی که از خام‌فروشی آن‌ها پرهیز می‌شود. وی در ادامه افزود: برای ارزش‌افزایی به دارایی‌های دولت اقداماتی اعم از تفکیک، تغییر کاربری و افزایش تراکم صورت خواهد گرفت و این املاک پس از ارزش‌گذاری و قیمت کارشناسی بالاتر به‌منظور تکمیل پروژه‌های در دست اقدام سازمان به فروش می رسد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با توجه به شرایط کنونی، مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای رشد بهره‌وری و مشارکت مردم در اقتصاد را امری کاملا ضروری دانست و تصریح کرد: با مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و تایید مقام معظم رهبری و به دنبال آن تشکیل هیات عالی واگذاری، این مصوبه در مسیر اجرایی شدن قرار گرفته است. گفتنی است؛ در این جلسه با معرفی و بررسی دارایی های مازاد دولت توسط مدیران ادارات و نهادهای تابعه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، اجرای مصوبات هیات عالی مولد سازی دارایی دولت در حوزه جهاد کشاورزی هرمزگان یک گاه به جلو حرکت کرد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید