تجهیز سالن بدن‌سازی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان هرمزگان

احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در بندرعباس با اشاره به اینکه ورزش معلولان و جانبازان نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسؤولان استانی است، گفت: متاسفانه مشکلات فراوان پیش رو سبب می‌شود جانبازان و معلولین نتوانند به خوبی در رشته‌های ورزشی فعالیت کرده و توانمندی‌های خود را به اثبات برسانند.

وی تصریح کرد: غفلت از این حوزه نه‌تنها مانع حضور قهرمانان در رقابت‌های ملی می‌شود بلکه تعداد محدود قهرمانانی که در سایه تلاش‌های فردی خود توانسته‌اند به مدارج بالای ورزشی دست یابند نیز بی‌انگیزه می‌شوند.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان هرمزگان از بی‌توجهی به ورزش معلولین انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت: بدون تردید با فراهم کردن امکانات بیشتر و زیرساخت‌های لازم برای جانبازان و معلولان، کسب مدال‌های فراوان در میادین معتبر جهانی و آسیایی دور از انتظار نیست که این مهم با همکاری بیشتر مسؤولین و مدیران زیربط سبب دلگرمی جانبازان و معلولان می‌گردد و می‌توان شاهد نتایج خوب و مثبتی در روحیه و زندگی آنان باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید