خبر فوری

شهرستان ابوموسی با کمینه دمای 20 درجه سلسیوس گرم ترین شهرستان هرمزگان

هرمزبان – جزایر ابوموسی و سیری با ثبت کمینه دمای 20 درجه سلسیوس گرم ترین نقاط هرمزگان را به خود اختصاص دادند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، شهرستان حاجی آباد دیشب با ثبت دمای ۲ درجه بالای صفر سردترین شهرستان هرمزگان بود. دیروز نیز در این شهرستان دمای نزدیک به صفر درجه سلسیوس ثبت شد.

بر اساس اعلام هواشناسی هرمزگان، شهر سردشت بشاگرد نیز دیشب با ثبت دمای ۳ درجه سلسیوس پس از حاجی آباد سردترین منطقه استان بود.

این در حالی است که به رغم سرمای هوا در بسیاری مناطق کشور و هرمزگان، جزایر سیری و بوموسی در حالت کمینه، دمای ۲۰ درجه سلسیوس را ثبت کردند.

دمای شهر بندرعباس نیز دیشب در حالت کمینه ۸ درجه سلسیوس بود.

کارشناس هواشناسی استان گفت: امروز یکشنبه ۲۵ دیماه نیز ماندگاری هوای سرد بویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ ماندگاری هوای سرد در هرمزگان/ دیشب دمای حاجی آباد به صفر نزدیک شد

به گفته حمزه نژاد از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه موقتاً با افزایش ابرناکی افزایش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هم به کشاورزان توصیه کرد در مدیریت مصرف انرژی، تامین سوخت، سرویس وسایل حرارتی، کنترل رطوبت و پوشش نهال‌های جوان توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید