خبر فوری

حمیدرضا محمد حسینی تختی : تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) بنادر شهید باهنر و شهید حقانی

هرمزبان – حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) بنادر شهید باهنر و شهید حقانی برای پانزدهمین سال متوالی تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایلنا ، حمیدرضا محمد حسینی تختی با اشاره به پایان‌ کار ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه در بنادر شهید باهنر و حقانی، عنوان کرد: گروه ممیزی شرکت IMQ با حضور در واحدهای اداری و عملیاتی، به بررسی موارد مربوطه مطابق با الزام‌های یاد شده پرداختند.

محمد حسینی تختی هدف از اجرای این ممیزی را حصول اطمینان از عملکرد و انطباق مدارک و سوابق با الزامات ISO 9001:2015 و ISO 45001:2018 و ISO 14001:2015 اشاره کرد و افزود : نتایج حاصله از این ممیزی منجر به تمدید مجدد گواهینامه‌های مزبور شد.

وی هرمزگان از نقاط قوت این ممیزیرا اجرای مانور ترکیبی با حضور نمایندگان سایر بنادر ، انجام ممیزی داخلی اثربخش، عملکرد خوب بندر شهید حقانی بعنوان بزرگترین بندر مسافری کشور و توجه مناسب به مسائل مربوط به جلوگیری از آلودگی دریاعنوان کرد.

گفتنی است ، سیستم مدیریتیکپارچه (IMS) )تمام قسمت‌های سیستم و فرآیندهای سازمان را در یک چارچوب کامل ادغام وسازمان را متعهد می کند تا به عنوان یک واحد با اهداف مشترک فعالیت کنند.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید