خبر فوری
محمدمهدی کاظمی : جشنواره تدریس برتر موجب ارتقای کیفیت آموزشی شده است

محمدمهدی کاظمی : جشنواره تدریس برتر موجب ارتقای کیفیت آموزشی شده است

هرمزبان – محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: محمدمهدی کاظمی : جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجومعلمان موجب ارتقای کیفیت آموزشی و مدیریت کلاس درس شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش معلمان در یادگیری دانش آموزان، گفت: معلم با خلق موقعیت‌های یادگیری برای دانش آموزان زمینه آموزش مطلوب را فراهم کرده و به نظر می رسد یکی از مهمترین فعالیتها در عرصه تعلیم و تربیت است.

محمدمهدی کاظمی با تاکید بر بحث توان افزایی معلمان، گفت: آموزش و پرورش با فراهم کردن بستر و فرصت های آموزشی برای معلمان به منظور توان افزایی و ارتقای شایستگی های حرفه ای آنان در انجام بهتر ماموریت و وظیفه معلمی کمک می کند.

کاظمی اضافه کرد: جشنواره تدریس برتر که ویژه دانشجومعلمان است در معاونت آموزش متوسطه برای تمامی معلمان برگزار شده که موجب ارتقای کیفیت آموزشی و مدیریت کلاس درس شده و نتیجه مهم اجرای این دست از برنامه ها، ابتدا ارتقای رضایت و کیفیت شغلی معلمان و سپس بهبود کارآیی و اثربخشی کار معلمی است.

وی  با ارائه بحثی پیرامون تدریس جذاب و خلاقانه، اضافه کرد: استفاده از ابزارهای چندرسانه‌ای، بهره گیری از روش‌های تعاملی با هدف جلب مشارکت دانش آموزان، علاقه مندی بیشتر معلمان به حرفه خود، کسب علم در رشته مربوطه و بهره گیری از علوم پداگوژی در امر تدریس، موجب ارتقای تدریس و نتیجه گیری مطلوب تر برای دانش آموزان می شود.

لازم به ذکر است، این جشنواره در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری ویژه دانشجومعلمان دوره کارشناسی پیوسته (ترم های ۵،۶،۷ و ترم ۸ ) در تمامی رشته‌ها برگزار شده که دانشجومعلمان می توانند با مراجعه به نشانی https://tadrisebartar.cfu.ac.ir/ ضمن آگاهی از شرایط و کیفیت برگزاری، از ۱۵ لغایت ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ برای شرکت در جشنواره ثبت نام کنند.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید