خبر فوری

۲۴ قبضه انواع سلاح شکاری از شکارچیان در مازندران کشف شد

مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرهای مختلف استان با حضور در مناطق تالابی نسبت به جلوگیری از شکار پرندگان و احتمال شیوع آنفولانزا پرندگان تلاش می‌کنند.

وی افزود: با اعلام سازمان دامپزشکی مبنی بر احتمال شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان که با ممنوعیت شکار از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست همراه است یگان حفاظت محیط‌زیست استان در شهرهای دارای اکوسیستم‌های تالابی تلاش گسترده‌ای برای مقابله با متخلفین شکار به عمل می آورد.

به گفته آهنگری، دراین‌ارتباط مأمورین حفاظت محیط‌زیست استان در روز گذشته ۲۴ قبضه انواع سلاح شکاری، دو فروند قایق چوبی ویژه شکار در تالاب و دهها رشته تور برای ایجاد دام هوایی صید پرندگان را در شهرستان‌های بهشهر، جویبار، بابل، بابلسر ومحمود آباد کشف وضبط کرده اند.

آهنگری همچنین از شکارچیان مازندرانی خواست تا با احترام به قوانین وممنوعیت ها نسبت به‌سلامت عمومی جامعه حساس باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *