خبر فوری

جهان استکبار به دنبال ایجاد تفرقه و تقابل بین مردم و مسئولان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در آیین نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: به رغم فعالیت‌های گستاخانه نظام سلطه برای طراحی و ایجاد نفاق بین مردم و مسئولین، به دلیل هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم تاکنون این نوع جدایی و نفاق ایجاد نشده است.

وی با تسلیت درگذشت آیت‌الله رفسنجانی به مقام معظم رهبری، مسئولان نظام و خانواده ایشان اضافه کرد: دشمن به شیوه‌های مختلفی درصدد ایجاد اختلاف بین مقام معظم رهبری و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که با هدایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و تیزبینی آیت‌الله رفسنجانی این اتفاق هرگز نیفتاد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: اگر بخواهیم در رابطه با شخصیت آیت‌الله رفسنجانی سخن بگویم پیام رهبر معظم انقلاب خود به تنهایی گویای همه چیز است.

وی ادامه داد: آیت‌الله رفسنجانی رفیق دیرین انقلاب، امام و مقام معظم رهبری و هم‌رزم و هم‌سنگر دوران مبارزات اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب بود که سابقه درخشانی از خدمت به نظام در پرونده‌اش وجود دارد.

صفایی بوشهری با اشاره به پیام رهبری معظم در خصوص درگذشت آیت‌الله رفسنجانی گفت: این نشان می‌دهد که آیت‌الله رفسنجانی از نگاه مقام معظم رهبری در تاریخ مبارزات اسلامی دارای حضوری فعال و هم‌گام و هم‌راه و هم‌رزم رهبری بوده است.

وی عنوان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموردند خناسانی می‌خواستند میان ایشان و مرحوم رفسنجانی فاصله ایجاد کنند اما وجود رهبری و روح بلند ایشان و هوشیاری رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نگذاشت که ایشان با نظام و رهبری فاصله بگیرد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: همه باید بدانیم که تمام کارهای خیر ما در محاسبه الهی است و در یک فضای تقوا، ایمان و وحدت در سایه اطاعت از رهبری به اسلام و مسلمین می‌توانیم خدمت کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *