خبر فوری

برخی سخنان مراسم هاشمی‌رفسنجانی خوراک برای دشمن بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به اقامه نماز مقام معظم رهبری بر پیکر مرحوم هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: این نماز دارای چندین پیام از طرف مقام معظم رهبری بود که یکی از آنها، پیام دوستی و رفاقت بود.

امام جمعه ریگان گفت: پیام دیگر این بود که به پاس احترام حضور رهبر معظم انقلاب، همه آمدند و ابراز تسلیت کردند و در شعارهای مردم نیز ملموس بود و نشان دادند که هر جا رهبر انقلاب پیشقدم شود ملت ایران در ولایت‌پذیری سنگ تمام می‌گذارند.

رنجبرماهانی بیان داشت: روحیه انقلابی‌گری در مراسم تشییع جنازه پیکر مرحوم هاشمی‌رفسنجانی توطئه‌های ضد انقلاب را در این مراسم ناکام گذاشت.

وی افزود: دشمن در هر فرصتی به‌دنبال این است که یک هجمه و دو قطبی در جامعه ایجاد کند که ملت بصیر ایران در صحنه آمدند و با روحیه انقلابی‌گری ضد انقلاب را ناکام گذاشتند.

امام جمعه ریگان اظهار کرد: از مشاجرات و سخنانی که دشمن‌شاد و خوراکی برای دشمن فراهم می‌کند هم مسؤولان و هم مردم پرهیز کنند، در همین چند روز و در برنامه‌ها و مراسم‌ها، بعضی از سخنان گفته می‌شد که خوراک تبلیغاتی برای دشمن بود در صورتی که مردم با اتحاد و همبستگی آمدند و اقتدار و عزت ملی را به‌نمایش گذاشتند.

وی به بحران کم‌آبی و بی‌آبی اشاره و اظهار کرد: کشاورزان به سیستم‌های نوین آبیاری روی آورند و از کشاورزی غرقابی پرهیز کنند چراکه اگر ما به همین منوال سفره‌های آب زیز زمینی را استفاده کنیم در آینده دچار جنگ آب خواهیم شد.

رنجبرماهانی گفت: تعدادی از مردم درخت نخل خرما در منازل خود دارند و از آب شرب آنها را آبیاری می‌کنند که باید جلوی آنها گرفته شود.

امام جمعه ریگان به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم به مناسبت سالگرد 19 دی اشاره کرد و ابراز داشت: معظم له در این دیدار فرمودند، امروز بی‌انگیزگی، ناامیدی، بی‌حالی، بی‌نشاطی، تنبلی و … دشمن درونی نظام است.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، مهم‌ترین درس قیام 19 دی مردم قم، شناخت دشمن است.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید