خبر فوری

اقامه نماز رهبری بر پیکر هاشمی‌رفسنجانی سبب وحدت بیشتر شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت اظهار داشت: علما و دانشمندان مورد اعتماد مردم هستند لذا با صداقت در گفتار و عمل زمینه ایجاد اعتماد بیشتر در تمام زمینه‌ها فراهم شود.

امام جمعه جیرفت افزود: 24 دی ماه 58 انتصاب امام خامنه‌ای به‌عنوان امام جمعه تهران با حکم امام خمینی (ره ) است که ایشان به‌عنوان سومین امام جمعه تهران معرفی شدند.

وی27 دی ماه 34 را گرامیداشت و گفت: این روز، روز شهادت شهدای فداییان اسلام شهید نواب صفوی و طهماسبی است که یادشان را گرامی می‌داریم که در اوج خفقان پهلوی، بصیر، بیدار و آگاه چراغ هدایت بین مردم بودند.

 کرمی‌پور بیان کرد: در 26 دی ماه 57 فرار شاه را از کشور داشتیم که طاغوت‌های زمان اگر از این درس‌ها عبرت می‌گرفتند روزی از خواب بیدار می‌شدند که صدای ملتشان از بی‌عدالتی‌ها و ستم‌ها در می‌آید.

امام جمعه جیرفت به 29 دی روز هوای پاک اشاره کرد و گفت: هوای پاک، آب و زمین با سخاوت نعمت‌های خداوند هستند که ما باید با استفاده درست از این نعمت‌ها قدر آن را بدانیم و از آن بهره ببریم .

وی با اشاره به ارتحال یار دیرین امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: پیامی که رهبر معظم انقلاب در مورد ارتحال آیت‌الله هاشمی صادر کردند نشان داد باوجود اختلاف نظر در برهه‌ای و وسوسه خناسان نتوانست در محبت ایشان و یار دیرین خللی ایجاد کند.

کرمی‌پور عنوان کرد: فصل‌الخطاب رهبری است و هیچ‌کس نباید در این زمینه حرکت‌ها و اقدامی افراطی داشته باشد.

وی افزود: نقش هاشمی‌رفسنجانی در قبل از پیروزی انقلاب باید مدنظر باشد به‌طوری که مبارزات و شکنجه‌هایی هم که ایشان کشیده است بر کسی پوشیده نیست.

کرمی‌پور اقامه نماز مقام معظم رهبری بر پیکر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را سبب وحدت بیشتر دانست.

امام جمعه جیرفت با اشاره به برجام افزود: آیا برجام نقض شده است این سؤالی است که در ذهن مردم است و باید جواب آن را متولیان با صداقت و شفافیت بدهند.

امام جمعه جیرفت گفت: آمریکایی‌ها تحریم‌هایی بعد از برجام اضافه کردند که این خود گویای غیر قابل اعتماد بودن آنها است، تمدید تحریم‌ها نقض برجام است و این حرف شیطان است که اگر کوتاه بیاییم در مسیر شیطان حرکت کردیم.

کرمی‌پور بیان کرد: اگر امروز چیزی نگوییم شیطان آمریکا بیشتر گام برمی‌دارد و به جلو حرکت می‌کند که آن‌وقت شاید خیلی دیر باشد.

وی اظهار کرد: باید عزت ملت زیر سؤال نرود و ما باید با شجاعت و شهامت در مقابل دنیا بگوییم ما به دور از نیرنگ دنبال حق خود هستیم و این اصل به جهانیان باید به خوبی نشان داده شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید