خبر فوری

تصویربرداری «حساس شو» به پایان رسید/ راز یک قتل سر چهارراه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، تصویربرداری فیلم کوتاه «حساس شو» به کارگردانی علی عرفان فرهادی به پایان رسید.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی علی افشاری، عرفان میدانلو، مریم الهامیان آمده است: مرد سالخورده ای سر چهارراه به قتل رسیده. قاتل کیست؟ من؟ تو؟ ما؟

در این فیلم کوتاه که پنجمین اثر فرهادی با موضوع محیط زیست است محمد نورانی مدیر تصویربرداری، علی غیاسوند صدابردار، همایون کاشانی طراح صحنه و لباس، پیمان کظیمی طراح چهره پردازی با علی عرفان فرهادی همکاری کرده اند.

فرهادی پیش از این فیلم های «در»، «من تو ما»، «خویش انداز»، «یک قاب برای دو نفر» را ساخته است و حضور در بیش از سی فستیوال داخلی و خارجی و جوایزی از جشنواره های داخلی و کانادا و آمریکا را در کارنامه دارد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از مشاور کارگردان: حمیدرضا مقدم فر، کارشناس انتظامی: سعید رستم خانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر فرهادی، بازیگران: محمود رضا فردوسی، محمد رضا طالب زاده، رضا محمدی، حمیدرضا معرفی، روزبه شفیعی، هادی دهقان، دستیاران تصویر: داوود ولد خانی، شهاب شریفی، علی کلامیان، استوری بورد: حسین فرهادی، دستیار تولید: علی فرخنده، نویسنده و تهیه کننده: علی عرفان فرهادی.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *