خبر فوری

اشتغال و توسعه شهری دو اولویت مهم مسئولان در کلاته‌خیج شاهرود است

 به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا خباز که صبح جمعه در راس هیئتی وارد شهر کلاته خیج شاهرود شده است در ابتدا با حضور در محل گلزار شهدای اسن شهر ضمن ادای احترام به مقام شامخص شهدای هشت سال دفاع مقدس، ابراز داشت: مسیر انقلاب از لاله هایی می گذرد که با جان فشانی‌ها و رشادت‌های خود جان مایه امنیت و آرامش را برای ما فراهم کردند و امروز باید قدردان آنها باشیم.

وی تمسک به سیره شهدا و ترویج گفتمان ایشان را در راستای امر مهم انسان سازی بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: آحاد ملت و خصوصا مسئولان باید به سیره شهدا تمسک جوئیم تا بتوانیم عزت و اقتدار کشور را حفظ کنیم.

استاندار سمنان در ادامه با حضور در کارگاه های کوچ تولید لباس در کلاته خیج ضمن اشاره به وجود ۱۰ کارگاه تولید لباس در این شهر، این کارگاه ها را نشان از ظرفیت بالای اشتغال این شهر دانست و افزود: حضور ٣٠٠ خیاط ماهر در این شهر نشان از ظرفیت های بالای منطقه در تولیدات خانگی و مشاغل کوچک دارد.

خباز تصریح کرد: کلاته خیج از ظرفیت های فراوانی در زمینه مشاغل خانگی برخوردار است که یکی از زمینه های اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب محسوب می شود.

وی با بیان اینکه توجه به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط رونق اقتصادی را به همراه دارد، ابراز داشت : اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه به تولیدات کوچک و صنایع خانگی با نگاه برون گرا و درون زا که اشتغال مهمترین اصل آن است.

مقام عالی دولت در استان سمنان برای رسیدگی به وضعیت مشکلات شهر کلاته خیج در راس هیئتی از مسئولان استانی و محلی در حالی وارد این شهر شده است که سید حسن حسینی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شاهرود نیز وی را در این سفر همراهی می کند.  

بررسی وضعیت شورای شهر کلاته خیج، دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه از دیگر برنامه های امروز محمد رضا خباز در سفر یک روزه به شهر کلاته خیج از توابع شهرستان شاهرود است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *