خبر فوری

علی رئوفی: باید اعتدال و میانه‌روی آیت‌الله هاشمی را الگوی پیشرفت کشور قرار دهیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، علی رئوفی امشب در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در حسینیه امیرالمومنین(ع) شهر رودان و با حضور انبوهی از مردم این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی ممتاز و کم‌نظیر برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود و در همه مقاطع سیاسی یار و همراه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و حتی تا آخرین‌ روزهای عمر خود نیز برای اعتلای نظام تلاش می‌کرد.

وی با بیان این که تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در تهران جلوه‌ای از اراده ملی و وحدت و انسجام ملت ایران بود، افزود: ایشان هرگز راضی به بروز تفرقه در جامعه و یا دامن زدن به اختلافات نبود و نگاه بلند او به مسائل کشور موجب درک عمیق او از کلام رهبر معظم انقلاب اسلام شده بود و بسیاری از نکات مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوان سرفصل‌های مهم کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داده بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان ادامه داد: نگاه جامع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مسائل کلان کشور موجب شد تا طرح‌های بسیار خوبی در قالب مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف و … به نتیجه برسد و اکنون نقشه‌راهی برای توسعه کشور بشمار می‌رود.

رئوفی از مردم شهرستان رودان برای برگزاری با شکوه این مراسم نیز تقدیر کرد و گفت: اعتدال و میانه‌روی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی الگوی پیشرفت کشور است و باید این رویه را نهادینه کنیم.

وی قرآن پژوهشی و انس با مفاهیم اصیل اسلامی را از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برشمرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران هرگز خدمات این سردار سازندگی را فراموش نخواهند کرد.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، فرازی از این پیام را قرائت کرد و گفت: ضایعه از دست رفتن این شخصیت عظیم بسیار سنگین و دردناک است و تنها اراده و عزم استوار ملت ایران می‌تواند این ضایعه را جبران کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید