خبر فوری

هوای اصفهان سالم است/افزایش غلظت آلاینده‌های جوی

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر،  در ارتباط با وضعیت کیفی هوای اصفهان اظهار داشت: شاخص کیفی هوای اصفهان نسبت به روز گذشته  از ۸۸ به ۸۰ رسیده است و در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز، در وضعیت سالم ثبت شده است.

وی افزود: بر این اساس امروز میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در ایستگاه‌های میدان احمد آباد ۹۵، میدان امام حسین ۹۰، بزرگراه خرازی ۹۴، بلوار دانشگاه ۸۶، خیابان پروین ۸۲، خیابان رودکی ۷۷ و چهار باغ خواجو ۸۹ بوده است که نشانه وضعیت سالم است.

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های محیط ‌زیست اصفهان با اشاره به اینکه شاخص کیفی هوا در بازه ، صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ نشانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در بازه ۱۵۰ تا ۲۰۰ وضعیت ناسالم برای عموم مردم را نشان می‌دهد، ابراز داشت: امروز به جز شهر کاشان در تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی شهرستان‌های اصفهان نیز وضعیت هوا سالم گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز، میانگین شاخص کیفی آلودگی در کاشان ۱۰۴، مبارکه  ۸۰، سگزی ۹۵ و  در نجف آباد ۶۷ است و در خمینی شهر و شاهین شهر نیز در وضعیت سالم ثبت شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید