خبر فوری

کلثوم دارا : بازی خیلی زیبایی مقابل تیم فوتسال هیئت آمل خواهیم داشت

هرمزبان – کلثوم دارا سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان گفت : با.زی خیلی زیبایی مقابل تیم فوتسال هیئت آمل خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، کلثوم دارا سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان گفت:بازی سختی مقابل تیم فوتسال هیئت آمل داریم ولی با قدرت به میدان بازی خواهیم رفت.

وی افزود: در بازی پیش رو دو نفر از بازیکنان مصدومیتی جزئی دارند و زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ هستند تا انشالله به بازی برسند و بازیکن محرومی نداریم.

وی بیان کرد: ما از تیم حریف شناختی نداریم و بازیشان را ندیده ایم که بتوانیم آنالیز انجام دهیم ولی این تیم در صدر جدول است و تمام بازی هایش را برنده شده است لذا می دانیم که بازی مقابل این تیم شرایط سختی را دارد ولی با بردی که در مشهد بدست آوردیم و با تمرینات خوبی که دراین هفته داشتیم و کار کردن روی نقاط ضعفمان با قدرت به میدان بازی خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان ادامه داد: اگر از تیم آمل برنده شویم و سه امتیاز را بگیریم قهرمان نمی شویم چرا که یک امتیاز کم می آوریم ولی امیدواریم در آخرین دیدار نیم فصل نخست در خانه را با کسب امتیاز و برد به پایان برسانیم و نیم فصل دوم شروع خوبی داشته باشیم.

کلثوم دارا اضافه کرد: در حال حاضر چهار امتیاز نسبت به تیم حریف کم داریم چرا که ما در دو بازی نتیجه مساوی را داشته ایم و آن‌ها باخت نداشته اند اگر برنده این بازی شویم امتیازمان با یک ختلاف باقی خواهد ماند که در دور برگشت جبران خواهیم کرد.

وی بیان کرد: مطمئن هستم که بازی خیلی زیبایی را پیش رو خواهیم داشت چرا که تیم‌های اول و دوم جدول به رقابت باهم می‌پردازند و جایگاه این دو تیم در جدول نشاندهنده آن است که بازی خوبی را خواهیم دید.

دیدار تیم های فوتسال فولاد هرمزگان و هیئت فوتبال آمل از هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ۱۱ پنجشنبه اول دی ماه در سالن فجر بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید