خبر فوری

بازدید کارکنان معاونت پرورشی آموزش و پرورش بندرلنگه از حوزه پرورشی استان قم

حجت‌الاسلام ابراهیم محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار داشت: کارکنان حوزه معاونت پرورشی و تندرستی آموزش وپرورش شهرستان بندرلنگه با هدف تبادل اطلاعات، تجربیات و عملکرد با حضور در شهر قم با مسؤولان این حوزه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی افزود: در این سفر کاری همکاران از اداره‌کل آموزش و پرورش، مدرسه قرآن و دارالقرآن‌های نمونه، مدرسه نمونه قرآنی استان قم بازدید نمودند.

معاون پرورش و تندرستی آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: در پایان این دیدارها در جلسه جمع‌بندی با کادر حوزه معاونت پرورشی استان قم نیز ضمن تبادل تجربه، عملکرد و فعالیت‌های شهرستان بندرلنگه در 3حوزه قرآن عترت ونماز به صورت جامع وکامل تشریح شد.

محمد حسینی در پایان با اشاره به بازدید از جاذبه‌های شهر مقدس قم، تصریح کرد: با توجه به قداست شهر قم از برکت وجود بارگاه حضرت معصومه(س) میتوان به دیگر اماکن از جمله بازار قم ، باغ گنبد سبز ، چهل‌اختران، حمام حاج عسگرخان، خانه قدیمی امام خمینی، خانه ملاصدرا، غار وشنوه، قلعه خورآباد، مدرسه فیضیه قم، مسجد جمکران و  مسجد صرم اشاره کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید