خبر فوری
حجت الاسلام عبادی زاده: حمل و نقل ریلی و جاده‌ای هرمزگان بار اصلی کشور را به دوش می‌کشد

حجت الاسلام عبادی زاده: حمل و نقل ریلی و جاده‌ای هرمزگان بار اصلی کشور را به دوش می‌کشد

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زادهنماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حمل و نقل ریلی و جاده‌ای هرمزگان بار اصلی کشور را به دوش می‌کشد، به همین جهت در حوزه‌های ریلی، هوایی، زمینی و دریایی نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح امروز(۲۷ آذرماه) در دیدار شورای امور هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، استان هرمزگان را نبض اقتصاد کشور دانست و عنوان کرد: دشمنان بیش از استان‌های دیگر روی استان هرمزگان تمرکز داشتند که خوشبختانه با تدبیر مدیران و فعالان در صنف حمل و نقل، هیچگونه وقفه‌ای در چرخ حرکت اقتصادی کشور ایجاد نشد.

وی، هرمزگان را در حوزه حمل و نقل را یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور دانست و عنوان کرد: حمل و نقل ریلی و جاده‌ای هرمزگان بار اصلی کشور را به دوش می‌کشد، به همین جهت در حوزه‌های ریلی، هوایی، زمینی و دریایی نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم‌. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های دریایی باید به یک فرهنگ عمومی و مردمی تبدیل شود به همین جهت این مهم در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌ها در حوزه فرهنگ‌سازی، تصریح کرد: ابنیه و معماری استان هرمزگان نیازمند پیوست فرهنگی است و به واسطه چندبعدی بودن فعالیت‌های فرهنگی، نیازمند به میدان آمدن تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه هستیم.

وی، با اشاره به ظرفیت‌های فرودگاهی هرمزگان در حوزه حمل و نقل هوایی و فرودگاه‌ها، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان یک استان گردشگر پذیر محسوب می‌شود که اگر توسعه زیرساخت‌های هوایی در دستور کار قرار گیرد، جذابیت‌های سرمایه‌گذاری خوبی را برای حضور سرمایه‌گذاران و گردشگران ایجاد می‌کند.

امام جمعه بندرعباس، مسکن را یکی از مهم‌ترین بخش‌های مورد تاکید استان هرمزگان دانست و تشریح کرد: بخش مسکن و راه ۲ مورد از سه اولویت مهم استان هرمزگان محسوب می‌شوند چراکه از اهمیت ویژه‌ای برای تحقق توسعه پایدار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید