خبر فوری

همه مطالبات معوق فرهنگیان خراسان شمالی پرداخت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از اسفراین هفدهمین گردهمایی معاونین مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی و روسای مناطق شهرستان‌های استان صبح امروز  در محل مرکز آموزشی و رفاهی امام خمینی (ره) روستای روئین به میزبانی شهرستان اسفراین برگزار شد .

عبدالله رحیمی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان خراسان شمالی  در حاشیه این نشست به خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد:  با پیگیری‌های مسوولین استان و با جذب اعتبار 35 میلیارد تومانی همه مطالبات معوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته پرداخت می‌شود .

وی تصریح کرد: اساسا یکی از دغدغه‌های اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان شمالی پرداخت مطالبات فرهنگیان بود که در این زمینه پیگیری‌های زیادی انجام شد.

به گفته رحیمی با جذب اعتبار 35 میلیارد تومانی بخش اعظمی از مطالبات فرهنگیان استان خراسان شمالی پرداخت می‌شود .

وی گفت : با این اعتبار همه  پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال‌های 93 و 94 ، مرخصی ذخیره ، کمک‌هزینه ازدواج و فوت ، معوقه نیروهای قراردادی ، معوقه حق‌التدریس‌های شاغل و آزاد تا پایان سال1394 پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: افزون بر این  معوقه مطالبات نیروهای سرباز معلم و حق‌التدریس‌های شاغل و آزاد در سال 1395 و عمده مطالبات دیگر را تسویه‌حساب خواهیم کرد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی بیان داشت : از مجموع اعتبارات جذب‌شده مبلغ 32 میلیارد تومان مربوط به پاداش بازنشستگان خراسان شمالی در سال‌های 93 و 94 و مابقی آن مربوط به مطالبات فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته و نیروهای قراردادی و سرباز معلم است .

رحیمی از تسویه کامل بدهی آموزش‌وپرورش به شرکت‌های طرف قرارداد شیر خبر داد و افزود : اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در سال گذشته تحصیلی مبلغ چهار میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی شیر به شرکت‌های طرف قرارداد داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اضافه کرد: به حول قوه الهی این بدهی پرداخت‌شده است .

وی گفت : در سال جاری که توزیع شیر رایگان در سطح مدارس آغازشده است تعداد 170 هزار دانش‌آموز زیرپوشش شیر رایگان در سطح استان خراسان شمالی قرار دارند .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید