خبر فوری
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از قرآن به عنوان کتاب زندگی نام برد و بیان کرد: برای پیمودن راه درست زندگی، در کنار توجه به آموزه های قرآنی، به یک الگو عینی نیز نیازمندیم.

امروز جهان برای رفع خلأ معنویت نیازمند الگوست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: بهروز اکرمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان اظهار کرد: کریمه اهل بیت(س) می تواند یکی از بهترین الگوهای عینی جامعه امروز ما باشد.
وی از خلأ معنویت به عنوان چالش مهم بشریت در عصر کنونی یاد کرد و افزود: امروز جهان برای رهایی از این خلاء نیازمند داشتن الگو است و از این رو تبیین و معرفی سیره علمی و عملی و ابعاد وجودی اهل بیت(ع) یکی از ضرورت های مهم است.
اکرمی با اشاره به پنجمین همایش کریمه اهل بیت(س) و حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: تحقق این مهم که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت گرفته گام موثری در راستای نشر اندیشه های ناب اهل بیت(ع) است.
وی گفت: اجرای برنامه های اینچنینی در جامعه، زمینه  را برای آشنایی هرچه بیشتر آحاد مردم با شخصیت والای اهل بیت(ع) فراهم می سازد.
معاون استاندار هرمزگان بر ضرورت شناخت هرچه بیشتر مردم به ویژه نسل جوان از سیره اهل بیت(ع) تاکید کرد و افزود: از آن جایی که جامعه از ابعاد شخصیتی کریمه اهل بیت(س) شناخت اندکی دارد، از این رو باید این گونه برنامه ها استمرار داشته باشند.
وی با اعلام حمایت مجموعه استانداری هرمزگان از برنامه های معرفتی در زمینه تبیین شخصیت و معارف اهل بیت(ع)، عنوان کرد: برپایی این گونه همایش ها می تواند برای همه مردم به ویژه بانوان و دختران  تاثیرگذار باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید