خبر فوری

تسلیت مجمع مشورتی توسعه هرمزگان در پی درگذشت آیت الله هاشمی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، در بیانیه مجمع مشورتی توسعه استان هرمزگان به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی  آمده است: رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی،  خبری تلخ  و جانسوز برای ملت بزرگ ایران  و شیفتگان آبادی وعمران این آب و خاک، پس از ارتحال امام عظیم الشان است. نه تنها تاریخ معاصر ایران بلکه تاریخ ایران و منطقه مردانی به عظمت او کمتر دیده است. او سرمایه‌ای بی بدیل برای کشور، نظام و رهبری بود و در حالی به امام خویش پیوست که در همه این سالها برای حفظ میراث حضرت امام مورد طعن رفیق و هجوم رقیب قرار داشت.

این بیانیه می افزاید: او پیوسته در سر سودای آبادی ایرانی قدرتمند و توسعه یافته و پیشرفته داشت و لحظه ای برای نیل به مقصود از پا ننشست.  سرنوشت او را بدان جا کشاند تا در شب شهادت مرحومِ امیرکبیر، معمار توسعه ایران نوین، چشم بر جهان فروبندد.  هاشمی رفسنجانی و امیرکبیر نامهایی خواهند بود که در درازنای تاریخ ایران در کنار یکدیگر نوشته خواهند شد و چه قصه پرغصه ای است داستان توسعه این دیار تشنه که چرخ پیشرفت و توسعه در آن پیوسته به چاله هایی فرو می افتد که چاله سازان بی فکر و جاهل با تندخویی و عصبیت ویرانگر، بر سرراه آن‌ حفر می‌کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: امیرِ کبیر و اکبرِ بهرمان در جایی از جوامع به هم می رسند که روند توسعه در آن گذرگاه های صعب العبور را با زحمت و خون دل طی می‌کند. خاک تشنه این دیار تفتیده باید سالهای مدید، دیده بر دست سخاوت مادر گیتی بدوزد تا مگر دوباره‌ ابرمردانی به قامت امیر و اکبر بزاید و شولای سازندگی و آبادانی ایران را بر دوش ایشان  بیافکند.

این بیانیه در پایان تاکید می کند: مجمع مشورتی توسعه استان هرمزگان نیز به نوبه ی خود و همچون آحاد مردم توسعه خواه ایران اسلامی، درگذشت اندوهبار پدر توسعه ایران اسلامی را به ابتدا به ساحت مقدس حضرت ولی عصر،  نایب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای و همچنین به ملت بزرگ و نجیب ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید