خبر فوری

دکتر غلامعلی جاودان: هرمزگان می تواند در تولید محصولات دارویی گام های ارزشمندی بردارد

هرمزبان – دکتر غلامعلی جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هرمزگان می تواند در تولید محصولات دارویی و دانش بنیان گام های ارزشمندی بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، دکتر غلامعلی جاودان در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشکده داروسازی بندرعباس گفت: یکی از بزرگترین صنایع حیاتی و درآمدزا دنیا صنعت دارویی است، هرمزگان با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که دارد می تواند در زمینه های مختلف از جمله استفاده از دریا در تولید محصولات دارویی و دانش بنیان گام های ارزشمندی بردارد.

دکتر جاوان افزود: یکی از وظایف اصلی ما آموزش است اما توجه به مقوله پژوهش نیز از ضروریات است که باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه توجه به بخش آموزش و پژوهش و ارتقاء جایگاه دانشگاه در کنار توجه به سایر بخش ها یکی از برنامه ها و اولویت های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است، تصریح کرد: یکی از بزرگترین صنایع حیاتی و درآمدزا دنیا صنعت دارویی است، هرمزگان با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که دارد می تواند در زمینه های مختلف از جمله استفاده از دریا در تولید محصولات دارویی و دانش بنیان گام های ارزشمندی بردارد.

دکتر غلامعلی جاودان عنوان کرد: تکریم اساتید و توجه به نیازها و خواسته های آنان موجب تسهیل در روند ایجاد رفاه و رضایتمندی و در نهایت پیشبرد اهداف آموزشی و ارتقاء سطح علمی دانشجویان و دانشگاه را به همراه خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه این دیدار ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشکده داروسازی بندرعباس با کارکنان و کارشناسان بخش های مختلف این دانشکده دیدار و گفتگو کرد. در دیدار جداگانه با نمایندگان دانشجویان دانشکده داروسازی بندرعباس در خصوص مباحث علمی، آموزشی و رفاهی با آنان به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام

 

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید